Bijna een week weg,, - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nine Bakker - WaarBenJij.nu Bijna een week weg,, - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nine Bakker - WaarBenJij.nu

Bijna een week weg,,

Door: Nine Bakker

Blijf op de hoogte en volg Nine

11 December 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hoi Iedereen!!

Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Opa en oma: ik hoorde van papa dat jullie een paar keer geprobeerd hebben om te reageren maar dat het niet helemaal lukt. Misschien kunnen we binnenkort een keer skypen op zondag?

Heb vanmorgen weer een 24-uurs kaartje voor internet gekocht, eventjes lekker facebooken en foto's op dropbox zetten. We hebben een chill-dagje ingelast want we hebben spierpijn!! Wat een kilometers hebben we al gemaakt,. Ook heb ik een allergische reactie in m'n gezicht. Dacht eerst dat m'n ogen dik waren van het slapen, maar toen ik in de spiegel keek bleek het een reactie! Ben er niet echt knapper op geworden! Misschien van de zon, zonnebrand, andere shampoo,, het kan alles zijn. Denken eigenlijk zelf dat we vooral wat gezonder moeten eten ala het advies van dokter Slot: minder koolhydraten. Vanmorgen eerst maar eens pilletjes gehaald zodat het in ieder geval niet erger wordt en zijn daarna naar de wok gegaan om groente te eten en verse sinaasappelsap te drinken! ;)

Christmas in the park was super leuk! Werd echt een feestje met z'n 5e! Helaas zijn onze Engelse maatjes gisteren al vertrokken naar Bay of Islands en zitten we nu alleen nog met de Canadees op de kamer. Die werd gisteren lam de kamer in gegooid. Hij kon niet meer lopen van alle drank. We vroegen nog of we wat voor hem konden doen maar hij wilde liever op de grond blijven liggen. Toen we 2 uur later terug kwamen lag hij er nog. Hij ademde nog. Vanmorgen was alles weer oké! Hahah

Gisteren smorgens ons bankpasje geregeld en daarna aan de haven wat gedronken en mooie plekjes bezocht. Op de terugweg konden we de leuke kleren niet weerstaan en hebben we stiekem nog wat geshopt (nu we nog geld hebben!) Ook zijn we naar een Koreaanse kapper geweest waar ik ben geknipt door een Japanner.

Zitten nu in de launch te launchen en te wachten tot onze was klaar is. Kunnen we alles weer fris en fruitig meenemen als we overmorgen naar Bay of Islands vertrekken! Hopen dat we vanaf dan nog af en toe wifi hebben om verhaaltjes te maken en te skypen!

Veel Liefs!! Xx

• 11 December 2012 - 06:42

Paul:

Hahaha die Canadees, epic!! Die kangaroe is vet! Terwijl jij waarschijnlijk nog lekker aan het chillen bent ga ik maar weer aan het werk :) Hopelijk heb je snel minder last van je allergische reactie :)!! GO VITAMINES!!

• 11 December 2012 - 06:56

Alyssa:

Waar naar van die allergische reactie! Wel uitkijken hè! Haha ik laad bij Joelle op facebook all dat die canadees nuchter niet meer tegen jullie praat xD wat gezellig xD

I vind je haar echt heel tof! Staat je echt goed:)

Je foto's zien er weer mooi uit! Stuur ook eens en beetje zon deze kant op! Het is veelste koud hier!:p

Heel veel plezier nog deze dagen waar jullie nu zitten en dan genieten in bay of island :) hopelijk inderdaad nog internet:)

Liefs xxxx <3333

• 11 December 2012 - 07:27

Britta:

Lekker zeg zo'n allergische reactie! Hopelijk gaat die snel weg. Idd goed je groente en fruit eten he :P

Het klinkt echt allemaal geweldig. Leuk zo'n drone canadees die vervolgens niet meer tegen jullie praat als hij nuchter is :D

De foto's zijn echt heel gaaf. Heel veel plezier op het strand en niet verbranden he ;)

Liefs xxxx
    Britta

• 11 December 2012 - 08:23

Michel:

Hoi Nine, nou je maakt wat mee in Australië! Dronken canadees, Japanse kapper, allergie, het is toch maar leuk zo'n wereldreis. Ik zou inderdaad wat gezonder eten, kangaroo of zo....... missschien een leuke Aboriginalse eettent ofzo.

Liefs Michel, ik heb het gelezen hooor..... xx

• 11 December 2012 - 11:48

Laura :

Nou dat klinkt allemaal top! Op de allergische reactie na dan..
    Heel veel plezier!! En wel een beetje medelijden met ons hebben hier in het koude Nederland he?
    XX

• 11 December 2012 - 12:18

Hermien:

Hoi Nine! leuk om jouw verhalen te lezen en zo een beetje mee te reizen..fijn dat jullie het zo leuk hebben en nu bijna naar de Orca's, dolfijnen en walvissen - ik ben heel benieuwd hoe het daar is!
    tot gauw en knuffel ook van Shalom (die heeft energie over...hmmm)

• 11 December 2012 - 13:07

Rozemarijn:

Klinkt super!
    Rustig aan met je allergische reactie, pas op voor zuiplappen en geniet van je frisse kleren ;).
    Goede reis naar Bay of Islands! Wie weet ontmoeten jullie tijdens die trip nog meer leuke reismaatjes!

Love!! XX

• 11 December 2012 - 17:18

Opa En Oma Bakker:

Hallo lievie,

Wat heb je al leuke dingen meegemaakt!
    We genieten van je leuke verhalen!
    Soms ook spannend hoor.
    En geweldig dat we mailen kunnen! Alleen hij ging niet verzenden.
    Nu zijn we bij Arjen en Marian, zuurkool gekookt.
    We hopen dat het allemaal goed gaat!

Liefs van ons

• 11 December 2012 - 17:55

Carolien:

Hee hoi, niet teveel kiwi`s eten he, o jee vandaar die allergie.HA,HA.
    Super trouwens die foto`s en je verhalen uit het verre,verre australie (michel he ).
    Meis geniet ervan en op naar het volgende avontuur.

kusssss carolien.

• 12 December 2012 - 13:14

Gert-Jan :

Volg alles op de voet maar moet wel belofte nakomen en ook een keer wat schrijven.
    De eerste week zit er alweer op en gezien verhalen en foto's hebben jullie het super naar jullie zin, over ongeveer zes uur zitten jullie in de bus om jullie eerste reis te maken over het noorder eiland,heel nieuwsgierig hoe dat is,veel plezier,goeie reis. kus
    Papa