Morgen is het zover! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Nine Bakker - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Nine Bakker - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Nine Bakker

Blijf op de hoogte en volg Nine

03 December 2012 | Nederland, Harderwijk

Hallo lieve Lezers!

Bij deze wil ik graag even zeggen: Morgen ga ik naar Nieuw Zeeland!

Maar eerst:
Jeetje wat een ‘Afscheidsweekend’ heb ik gehad! In totaal wel 4 feestjes gehad en echt Ontzettend genoten van al die lieve mensen met al die lieve woorden, wensen, tips en kadootjes! Thanks!

Vanmorgen nog even met Tante Hermien naar Apeldoorn geweest om de laatste enting te halen.. (heb het wakker gehouden! ;)). Net nog eventjes tijdschriftjes, sudoku, reispillen, kauwgom en lekkere snackjes gehaald.. Zo komen we de 38 uur wel door hoor!

Joelle en ik vliegen morgen om 19.30 richting Londen. Onderweg krijgen we een maaltijd. Om 19.45 komen we daar aan dus dat wordt flink dooreten! Ha-Ha.
In Londen ontmoeten we Raymond, ons reisgenootje.
Ons vliegtuig richting Singapore vertrekt om plaatselijke tijd 22.30. 10855 kilometer/ 12 uur later komen we daar aan, en hebben we anderhalf uur de tijd om onze gate voor de vlucht naar Melbourne te vinden! Dat wordt rennuhh!
In Melbourne komen we om 07.25 aan. Ondertussen is het 6 december en hebben we dus al de hele sinterklaasdag in het vliegtuig gezeten! Ook zijn we waarschijnlijk tegen die tijd al ontzettend in de war van alle verschillende tijdzones en weten we echt niet meer hoe laat het is!
4 uurtjes moeten we daar wachten en hoeven dan nog maar 4 uurtjes naar Auckland! (Ook wel heen en terug naar Sardinië.. =/ Niet te bevatten wat voor afstanden wij gaan maken..)

Dan zijn we er al joh! En vliegen is leuk! (…)

Deze trip wordt mede mogelijk gemaakt door Activity International! Dit is de organisatie waarmee wij reizen en die ons een beetje op weg helpt bij aankomst. Ook hebben we via hun de eerste 2 nachtjes in een hostel midden in Auckland al vast staan.
Op de website zijn alle mogelijkheden te zien. Wij hebben gekozen voor ticket 1 want we wilden terugvliegen via Bangkok en daar nog ongeveer 6 weken blijven.

Na een paar dagen Auckland begint het feest, dan gaan we op de bus van KiwiExperience!
Wij hebben gekozen voor buspas: Funky Chicken. Eenmaal gestudeerd in Barneveld hadden we natuurlijk ook niet veel andere opties ;) Voordat we aan de Funky Chicken beginnen doen we eerst de ‘Awesome + Top Bit’. (ook te vinden tussen de verschillende passen op de site). Eerst dus richting Bay of Islands en Cape Reinga. Lekker in het zonnetje (het is daar immers zomer!), bijkomen van de reis, de jetlag en alle info die we bij aankomst hebben gekregen.

Eerst nog vanavond lekker uit eten met papa en mama!

Kussie

• 03 December 2012 - 17:51

Janke:

Gelijk maar de belofte invullen dat we op elk bericht reageren

Op dit moment vliegen de tentstokken door de kamer, omdat het proefopzetten
    Van het tentje lukte, maar hij past niet meer in het zakje.

Komt goed, alhoewel ik de rits hoor kraken oeffff.

Wij kunnen wel stellen dat de meiden gaan doen waar menigeen vroeger aan dacht maar niet
    heeft uitgevoerd. Klasse meiden. Wij zijn een beetje jalours.

Morgenmiddag naar Schiphol, zo traag de weken gingen zo snel vliegen de uren nu om, we zullen proberen om er geen drama van te maken, alhoewel we Joris Linssen al wel getipt hebben.

We kijken uit naar je reisverslagen, skypeberichten en apps, leve het digitale tijdperk.

Lieverd, veel reisplezier and the time of your life !!

Kia ora

Mama

• 03 December 2012 - 20:33

Michel:

Nou Nine we hebben het gelezen. Beetje bij gekomen van de feestjes, het zal alllemaal wel. Nou vanaf de Krommekamp: Heel veel plezier in Australië, doe voorzichtig en kom heelhuids terug....maar het aller belangrijkste, geniet er van meid. Nou succes en kijk uit voor de aboriginals, kangaroes en de boemerangs...........

heel veel liefs xxx Carolien en Michel

• 03 December 2012 - 20:34

Alyssa Meerburg:

Lieff,, echt super veel plezier daar in verweggiestan!!

Ik vond het afscheid vrijdag erg leuk, maar wel erg moeilijk!! Ik wens je echt heel veel plezier en vooral veel doen!! Veel foto's maken en genoeg van je laten horen natuurlijk^^

Vind het erg jammer dat ik je morgen niet uit kan zwaaien, maar aan de andere kant dan wordt het een waterballet daar op Schiphol, haha.

Echt nog maals super veel plezieren kijk ook vooral uit!

Ik hou van je! Echt heel veel en ik ga je die hard missen, maar ik wacht met smart af op de dag dat je weer thuis komt =)

Ik kijk uit naar je volgende blogg^^

Liefs, veel liefde <33333
    Alyssa

• 03 December 2012 - 20:53

Carolien:

Nine heel veel plezier en geniet van je zes maanden trip. We kijken hier nu al uit naar al je verhalen en foto`s.
    Stoer hoor???? Meis heel veel xxxxxxx en we horen van je, doeiiiiiiii

liefs Carolien.

• 04 December 2012 - 00:40

Ferdinand:

Onwijs veel plezier met je hele reis naar Nieuw-Zeeland en aftocht naar Bangkok.
    Succes met goede verhalen creëren!

• 04 December 2012 - 15:42

Bart:

Hoi Nine,

Wat een leuk verslagje!

De vlucht naar Londen lijkt ' maar ' en kwartiertje te duren maar de aankomst tijd is lokale tijd in Londen!
    dus de vlucht duurt 1,15 uur ;-)

Heel veel plezier!!!

groetjes
    Bart (programma coordinator Activity International)

• 05 December 2012 - 00:22

Marian:

Ha die Nine,

Eindelijk is het zover!
    Je bent onderweg....
    Fijn dat we je kunnen volgen!
    Wauw, ben wel heel trots op mijn nichtje hoor!
    Wat een onderneming.
    Heel veel plezier en tot schrijfs.
    Dikke kus Marian

• 05 December 2012 - 07:43

Britta:

Ja ook ik moet nu reageren he, heb natuurlijk wel je eerste blog gelezen.
    Dus dan moet ik er ook aan geloven ;)

Nou Nine, dan ben je nu echt een half jaar weg.
    Wat een reis en avontuur zeg!
    Have fun, geniet ervan en ik kan niet wachten op alle gave verhalen en foto's natuurlijk.

Heel veel plezier!

xxx Britta

• 06 December 2012 - 20:47

Martin:

Hé Nine,
    over jou maak ik me geen zorgen, maar meer over je ouders, daar pas ik wel op hahaha.
    And remember: watch out for kiwi's

geniet ervan en groetjes,
    Martin & Jans